Mijn aanpak

Tijdloos, niet trendy

Ben jij een changemaker in jouw sector? Iemand die een missie heeft om ‘u tegen te zeggen’ en de groeipijnen van de eerste jaren in het ondernemen heeft doorstaan. Iemand die de wereld graag positief wil beïnvloeden op welke manier ook.

Dan moet jouw branding passen bij die zalige missie en bovendien ook bij je doelen, je doelgroep en bij jezelf om een online en offline zichtbaarheid te creëren op de juiste manier. Want de laatste trends op vlak van design of marketing blindelings volgen, is niet duurzaam. Bij jezelf blijven is dat wel.

Natuurlijk ga ik altijd voor het mooiste en meest kwalitatieve resultaat, maar steeds op basis van een sterk fundament dat jou gaat dienen op lange termijn.

“Ik werk op maat, en niet in 1 specifieke stijl. In een strategisch voortraject bekijken we je visie, je sector en je doelgroep om tot een duurzaam resultaat te komen.

“Na 10 jaar in de sector, ontwikkelde ik een eigen proces.

Dit proces zorgt ervoor dat ik samen met jou je unieke positionering naar boven haal. Dat er een fundament wordt gecreëerd waar jij nadien op kan voortbouwen, met of zonder mij als partner. Want een merk bouw je niet op 1 dag, dit gebeurt stap per stap. Na het leggen van een fundament gaan we kijken naar je zichtbaarheid, online en offline. Hiervoor ontwerp ik een visuele identiteit die past in het geheel, waardoor jij de high-end klanten gaat aantrekken die jij verdient.

Ik ontzorg jou in AL-LES van branding.

En jij krijgt in ruil meer rust in je hoofd, waardoor je opnieuw ruimte hebt om te genieten van het bouwen aan je eigen business. Zodat je met trots naar buiten kan komen, omdat je weet dat alles nu klopt. Naast de standaard visuele elementen zoals het logo en de huisstijl, kijk ik mee naar je manier van communiceren, naar je branding foto’s en je volledige customer journey. Want alles wat je naar buiten brengt, daar zit je branding ook mee in verwerkt.

Waar ligt het verschil dan juist?

Co-creatie & persoonlijk

Ik wil alleen het beste voor mijn klanten en ik heb geleerd dat co-creatie werkt om tot een top resultaat te komen. Ik begeleid jou doorheen elke fase van het branding traject en ik zorg ervoor dat we op dezelfde lijn blijven.

Strategisch & onderbouwd

Geen losse beslissingen, maar goed onderbouwd. Met behulp van merkstrategie wordt er een richting bepaald voor je merk en alle toepassingen. Dit zorgt voor consistentie doorheen je communicatie.

Geen quick fixes

Een duurzame branding opbouwen is altijd beter dan een quick fix. We gaan de diepte in met je merk en daardoor creëren we iets kwalitatief dat lang meegaat met jouw groei.

  • Full Circle logo printed on tape
  • Full Circle Business card design
  • Aroma branding on boxes
  • Full Circle logo embossed on paper

Liesbeth Lambrecht

Zaakvoerder - Impact Organisatiecoach

Mijn bedrijf had nood aan een nieuwe branding. Wat ben ik blij dat ik met Natasja van Dot & Dash in zee ging. Ze luistert zo goed naar de noden en wensen voor jouw bedrijf. Met haar oog voor detail en professionaliteit bracht ze mijn branding naar een next level. Ontzettend blij met het resultaat en helemaal klaar voor een webdesign traject met haar! Dankjewel Natasja voor je mooie werk! Een aanrader voor elke ondernemer!

Michelle korthout

Zaakvoerder - Mims & content

Natasja is een expert in haar vak. Voordat ze op mijn pad kwam, had ik een branding die ik bij de start van mijn bedrijf zelf in elkaar geflanst had. De goedkoopste oplossing, en goed genoeg voor toen. Maar na 3 jaar was het tijd om mijn branding te laten matchen met de visie die ik uitdraag als Copy en Messaging Mentor. Ik voelde met Natasja meteen een klik. Wat ik doe met woorden, doet zij met beelden. De keuze om met haar in zee te gaan was dan ook snel gemaakt. En die keuze heb ik me geen moment beklaagd. Vanaf de eerste moodboard voorstelling zat het er al boenk op. Exact waar ik naar op zoek was.

Ruben & Thomas

Zaakvoerders - De straaljagers

Dot & Dash heeft onze merkstrategie, branding en social media van A-Z uitgetekend. Onmiddellijk véél enthousiaste feedback mogen ontvangen op ons gloednieuwe logo en onze volledig hernieuwde Instagram-pagina.Nu springen we er bovendien meteen uit ten opzichte van onze concurrenten, wat geleid heeft tot een volle agenda. Natasja was niet alleen bezig met het vormgeven van onze zaak, maar ze dacht ook mee over andere marketingmogelijkheden zoals online advertenties en merkconsistentie.