Ga voor een website op maat die continu potentiële klanten aantrekt en opwarmt, zelfs wanneer jij niet aan het werk bent

Webdesign op maat

Een website die je online zichtbaarheid en professionaliteit verhoogt, volledig ‘on brand’ en die ervoor zorgt dat je niet elk jaar een nieuwe wil laten maken.

Je website is één van je belangrijkste passieve marketing tools.

Elke potentiële nieuwe klant die online op zoek gaat naar jou, doet een snelle zoektocht via sociale media of via Google. Dat is hét moment om eruit te springen. Een klant heeft maar enkele seconden nodig op je website om zijn indruk van jou te vormen. Om te beslissen of je een potentiële partner bent of niet.

Grijp de kans op de juiste indruk
en laat je website voor jou spreken

Huidige situatie:

#1

Nieuwe dienst in de markt gezet? Dan maak je on the fly een sales pagina om die te verkopen. Hierdoor heb je nu geen website, maar een samenraapsel van webpagina’s die geen geheel meer vormen.

#2

Je klant vraagt waar hij alle informatie overzichtelijk terug kan vinden over je aanbod. Je panikeert lichtjes, want je wil je website met trots kunnen delen, maar dat lukt je nog niet. Het ziet er allemaal nog niet uit hoe jij het zou willen en je bent bang dat je klant daarop afknapt.

#3

Elk jaar denk je: “Ik moet werk maken van die website”, maar het belandt telkens onderaan je to-dolijst. Je vindt de energie en tijd er niet meer voor, want je bent gefocust op je klanten en alle ballen in de lucht te houden.

#4

Je hebt het gevoel dat je elke dag zichtbaar moet zijn op social media om nieuwe klanten aan te trekken. Je wil graag dat je website voor jou werkt en online leads converteert naar echte verkopen.

#5

Je weet dat er zoveel mogelijk is met je website, maar je gebruikt nog niet de helft van de opportuniteiten als marketingtool, omdat je niet weet waar eerst te beginnen.

#6

Je hebt al samengewerkt met website makers en je vond dat ze te veel input van jou verwachten. Je wil iemand die meedenkt en mee beslist over hoe het geheel gaat werken.

Gelukkig hoeft het zo niet te zijn, het kan ook anders..

#1

Je website is volledig herwerkt en ademt consistentie. Over alle pagina’s is nagedacht en je kan er met een gerust hart op verder bouwen. Het klopt gewoon.

#2

Je website is een esthetisch pareltje dat je met trots deelt met je potentiële klanten. Je kan er op vertrouwen dat alles meteen juist overkomt en dat je aanbod tot zijn recht komt.

#3

Eindelijk kan je de website van je to-dolijst afvinken en ben je verlost van dat constante piekeren over die grote brok werk die klaarstond. Een verademing voor je workload.

#4

Je website is een echte lead magnet, die ervoor zorgt dat je niet elke dag je gezicht moet tonen op Instagram of LinkedIn. Hij warmt leads op voor jou, zelfs als je niet aan het werken bent.

#5

Je weet hoe je je website nu nog beter kan inzetten als marketingtool en je voelt meer rust in je hoofd wetende dat al je ideeën mogelijk zijn.

#6

Je hoeft niet elke 2 jaar te gaan wisselen van partner voor je website, want je hebt een resultaat waar je op kan verder bouwen en dat mee kan groeien met jou en je zaak.

Boek een kennismakingsgesprek en ontdek hoe je je met je website kan positioneren als de Changemaker van je sector

Een goede website is niet alleen mooi

We kijken naast een tijdloos ontwerp, ook naar alle andere aspecten om een duurzaam resultaat te bekomen.

Gebruiksvriendelijkheid is voor mij één van de belangrijkste aspecten voor een website. Je gebruiker moet snel zijn weg kunnen vinden naar de meest relevante informatie, én jij moet zelf snel tekst en afbeeldingen kunnen aanpassen, zodat je mij als designer niet elke keer nodig hebt.

Ik zie zoveel websites waar niet alles meteen vindbaar is en dat is zo jammer. Een duidelijk pad naar je aanbod en wie je bent, is één van de snelste manieren om een lead te kunnen converteren naar een klant.

Tot slot mogen goede content en prachtige beelden niet ontbreken. Dat maakt of kraakt het eindresultaat. Ik heb ondertussen een netwerk van experten in hun vak en ik denk graag mee over wie met jou matcht.

het aanbod

Een website op maat

Ga voor een website die er niet alleen jawdropping uitziet, maar die je bezoeker ook vlotjes transformeert naar klant. Omdat de wensen van elke klant zo verschillen (aantal pagina’s, functionaliteiten, webshop, ..), maak ik graag een offerte op maat.

Tijdlijn: +/- 2 tot 3 maanden

  • Ik analyseer je huidige website of wat je nodig hebt als je nog geen website hebt. Welke pagina’s waar moeten staan en per pagina bekijken we welke inhoud er zeker niet mag ontbreken. De structuur van je website krijgt vorm en ook technisch bekijken we alles uitgebreid in deze fase. Een goede voorbereiding is belangrijk om fouten te voorkomen in de volgende fases van het website traject.

  • Geen goede website zonder heldere teksten en topfoto’s. We bekijken wat jij al hebt en wat we kunnen gebruiken. Als er nog zaken ontbreken, bekijken we samen hoe we dit oplossen.

  • Ik ontwerp de gekozen pagina’s op maat en zet ze om in een aantrekkelijk en onderscheidend ontwerp op basis van jouw branding. Er wordt daarnaast altijd rekening gehouden met de standaarden rond gebruiksvriendelijkheid en conversie. Een aantrekkelijk design is belangrijk, maar ook hoe een klant je website gebruikt en hoe snel die alles vindt, is onmisbaar voor het eindresultaat.

  • Nadien zetten we het design om in een werkende website, en in een platform naar keuze. Ik werk standaard met WordPress en Squarespace, omdat ik fan ben van beide platformen. Het hangt ervan af wat je doelen zijn en waarvoor je de website gaat gebruiken.

  • In al mijn trajecten is co-creatie belangrijk. Ik geloof er steevast in dat je zo de beste resultaten verkrijgt. In elke fase van de samenwerking is er daarom een feedbackmoment.

vanaf € 4.000 excl. btw

Dit is een startprijs, aangezien een website altijd op maat wordt berekend. De uiteindelijke prijs is afhankelijk van het aantal pagina’s, technische mogelijkheden, webshop, …

Na het traject..

#1

Je website springt eruit, waardoor je niet meer gaat blenden in de massa. Alles ziet er goed uit, is volledig ‘on brand’, professioneel en straalt uit wie jij bent als bedrijf en waar je voor staat.

#2

Voldoet je website aan de standaarden rond gebruiksvriendelijkheid. Je klanten navigeren met gemak door je website, moeten niet wachten op ladende foto’s of teksten, en vinden alles gemakkelijk terug.

#3

Kan je zelf makkelijk foto’s, teksten, blogposts, … aanpassen. Je bent niet meer afhankelijk van mij als designer, en hebt me enkel nodig voor grotere technische zaken.

#4

Je ontvangt samenwerkingsaanvragen in je inbox, zelfs wanneer je niet actief aan marketing doet. Want jouw website is geoptimaliseerd voor SEO, waardoor je makkelijker gevonden wordt via Google.

#5

Je website is een filter voor klanten waar je niet meer graag mee samenwerkt, omdat we daar van in het begin rekening mee houden. Het resultaat is niet alleen mooi, maar ook doordacht.

Website op maat

Website op maat

Liesbeth Lambrecht

Zaakvoerder - Impact Organisatiecoach

Mijn bedrijf had nood aan een nieuwe branding. Wat ben ik blij dat ik met Natasja van Dot & Dash in zee ging. Ze luistert zo goed naar de noden en wensen voor jouw bedrijf. Met haar oog voor detail en professionaliteit bracht ze mijn branding naar een next level. Ontzettend blij met het resultaat en helemaal klaar voor een webdesign traject met haar! Dankjewel Natasja voor je mooie werk! Een aanrader voor elke ondernemer!

Michelle korthout

Zaakvoerder - Mims & content

Natasja is een expert in haar vak. Voordat ze op mijn pad kwam, had ik een branding die ik bij de start van mijn bedrijf zelf in elkaar geflanst had. De goedkoopste oplossing, en goed genoeg voor toen. Maar na 3 jaar was het tijd om mijn branding te laten matchen met de visie die ik uitdraag als Copy en Messaging Mentor. Ik voelde met Natasja meteen een klik. Wat ik doe met woorden, doet zij met beelden. De keuze om met haar in zee te gaan was dan ook snel gemaakt. En die keuze heb ik me geen moment beklaagd. Vanaf de eerste moodboard voorstelling zat het er al boenk op. Exact waar ik naar op zoek was.

Ruben & Thomas

Zaakvoerders - De straaljagers

Dot & Dash heeft onze merkstrategie, branding en social media van A-Z uitgetekend. Onmiddellijk véél enthousiaste feedback mogen ontvangen op ons gloednieuwe logo en onze volledig hernieuwde Instagram-pagina.Nu springen we er bovendien meteen uit ten opzichte van onze concurrenten, wat geleid heeft tot een volle agenda. Natasja was niet alleen bezig met het vormgeven van onze zaak, maar ze dacht ook mee over andere marketingmogelijkheden zoals online advertenties en merkconsistentie.

Achter Dot & Dash

Wie ben ik?

Een brand expert met meer dan 10 jaar ervaring in de sector. Mijn mantra: ‘kwaliteit over kwantiteit’. Met Dot & Dash wil ik je namelijk strategie & design leveren dat ook iets opbrengt.

Ik werk altijd op basis van co-creatie: ik luister en vertaal, keer op keer om samen met jou tot de beste oplossing te komen.

Ik heb een passie voor branding, maar ook voor webdesign. Ik zie dit als een extensie van je brand, je grootste marketingtool. Dat moet gewoonweg goed zitten.