Hi, ik ben Natasja, de oprichter en strategisch brand designer
Als strategische brand expert zal ik je altijd vragen naar jouw “why”, je drijfveer en het vuur achter je onderneming. Want dat is wat telt, dat creëert die onweerstaanbare band met je ideale klant. En wat is mijn “why”? Ik wil je overtuigen van de kracht van branding done right. Tijdloos, bold en magnetisch. En welke impact dit kan hebben op de groei en de toekomst van jouw zaak.
Ik houd van persoonlijk contact, duurzame relaties en open communicatie. Ik geloof in samenwerkingen op maat, in kwaliteit over kwantiteit en ik wil alleen het beste voor mijn klanten.
Mijn missie
Ondernemers met een prachtige missie helpen hun eigen plek te claimen, door hun online en offline zichtbaarheid als een magneet de juiste klanten te laten aantrekken. De Changemakers van deze tijd leiden naar een betekenisvol merk.
Niets geeft meer voldoening dan een tevreden klant.
Met meer dan 12 jaar ervaring in verschillende soorten agencies, leerde ik de sector goed kennen. Ik ontwikkelde een eigen proces waarvan ik zeker was dat het duurzame resultaten creëerde.
Ik ben goedlachs, vriendelijk, creatief, empathisch, energiek, (soms te) enthousiast. Én ondernemend, want dat zit me in het bloed.
Ik luister en vertaal.
Ik neem geen genoegen met “dat is goed genoeg zo”. Kwaliteit over kwantiteit, dat is mijn mantra. Ik luister en vertaal, keer op keer om samen met jou tot de beste oplossing te komen. Met Dot & Dash wil ik je kwaliteit leveren die ook iets opbrengt.
Je kan niet alles zelf.
Ik ben ervan overtuigd dat de juiste expert inschakelen voor de juiste job altijd werkt. Je kan gewoon niet alles zelf. Er zijn steeds zaken waar je in uitblinkt en zaken die je beter uitbesteedt. Net zoals je een boekhouder inschakelt om je boekhouding op orde te brengen, begeleid ik je met het bedenken en vormgeven van jouw brand.
Want to know more?
Officieel een 80’s kid (1989)
12+ jaar ervaring in de design industrie
Extra specialisatie in webdesign en UX design. UX staat voor ‘user experience’: dit is de wetenschap achter de gebruiksvriendelijkheid van een website
Twee diploma’s behaald: 1x in marketing, 1x in design
Meerdere opleidingen in merkstrategie gevolgd de afgelopen jaren om mijn proces te blijven ontwikkelen (never not learning)
film & series addict
Ik kan me echt helemaal verliezen in verhalen. Humor, drama, sci-fi, maakt me niet uit. Ik heb dan ook een grote appreciatie voor de creativiteit die er insteekt van alle partijen (de acteurs, de sets, het camerawerk, de schrijvers,..). #bingewatcher
Perfectionist
Super cliché, maar ik heb een stevig perfectionistisch kantje. Natuurlijk hoort dit deels bij de job. Je moet design tot in de details juist krijgen en daardoor kan je zo’n kantje wel goed gebruiken. #pixelperfect
font fanatic
Alles rond typografie, lettertypes, lettering & kalligrafie is volledig mijn ding. Uren staren naar de passende lettertypes voor een branding, daar ben ik dus oprecht graag mee bezig. #typenerd
Zijn we een match?
Hoe je het ook draait of keert, brand designers zijn er genoeg. Maar elke brand designer is uniek en heeft een eigen visie op het design proces. Niet elke klant is daarom een match en dat is volledig oké. Ontdek of jij en ik dat wel zijn en boek een vrijblijvende kennismaking.
“If you think good design is expensive, you should look at the cost of bad design”
— Ralf Speth