achter dot & dash

Hi, ik ben Natasja, brand expert & strateeg

Vanuit mijn achtergrond in marketing & communicatie, zal ik je altijd vragen naar jouw “why”. Maar wat is mijn “why”? Ik wil je overtuigen van de kracht van branding done right. Tijdloos, bold en magnetisch. En welke impact dit kan hebben op de toekomst van jouw zaak.

Ik houd van persoonlijk contact, duurzame relaties en open communicatie. Daarom fungeer ik het liefst als jouw branding partner tijdens een samenwerking en denk ik strategisch mee.

Mijn missie

Changemakers helpen om te transformeren naar een betekenisvol merk. Ondernemers met een prachtige missie hun eigen plek laten claimen, zodat hun online en offline zichtbaarheid als een magneet de juiste klanten aantrekt.

Niets geeft meer voldoening dan een tevreden klant.

10 jaar lang werkte ik in een aantal bedrijven, waar ik niet alleen een brede praktijkervaring opdeed, maar ik leerde mezelf ook goed kennen.

Goedlachs, vriendelijk, creatief, empathisch, energiek, (soms te) enthousiast. Én ondernemend, want dat zit me in het bloed. 

Ik luister en vertaal.

Ik neem geen genoegen met “dat is goed genoeg zo”. Kwaliteit over kwantiteit, dat is mijn mantra. Ik luister en vertaal, keer op keer om samen met jou tot de beste oplossing te komen. Met Dot & Dash wil ik je kwaliteit leveren die ook iets opbrengt.

Je kan niet alles zelf.

Ik ben er van overtuigd dat de juiste expert inschakelen voor de juiste job altijd werkt. Je kan gewoon niet alles zelf. Er zijn steeds zaken waar je in uitblinkt en zaken die je beter uitbesteedt. Net zoals je een boekhouder inschakelt om je boekhouding op orde te brengen, begeleid ik je met het bedenken en vormgeven van jouw merk.

Want to know more?

  • 10+ jaar ervaring in de design industrie

  • Twee diploma’s: 1 in marketing, 1 in design

  • Extra specialisatie in webdesign en UX design. UX staat voor ‘user experience’: dit is de wetenschap achter de gebruiksvriendelijkheid van een website

  • Meerdere opleidingen in merkstrategie gevolgd de afgelopen jaren om mijn proces te blijven ontwikkelen

film & series addict

Ik kan me echt helemaal verliezen in verhalen. Humor, drama, sci-fi, maakt me niet uit. Ik heb dan ook een grote appreciatie voor de creativiteit die er insteekt van alle partijen (de acteurs, de sets, het camerawerk, de schrijvers,..). #bingewatcher

Print nerd

Ik houd van print. De geur van een vers geprint kaartje of een nieuw boek, zeer nice. Papier stalen aanvragen bij drukkers & het kopen van design gerelateerde boeken zijn daardoor letterlijk hobby’s. #keepprintalive

Perfectionist

Super cliché, maar ik heb een stevig perfectionistisch kantje. Natuurlijk hoort dit deels bij de job. Je moet design tot in de details juist krijgen en daardoor kan je zo’n kantje wel goed gebruiken. #pixelperfect

font fanatic

Alles rond typografie, lettertypes, lettering & kalligrafie is volledig mijn ding. Uren staren naar de passende lettertypes voor een branding, daar ben ik dus oprecht graag mee bezig. #typenerd

 
 
 

Zijn we een match?

Hoe je het ook draait of keert, brand designers zijn er genoeg. Maar elke brand designer is uniek en heeft een eigen visie op het design proces. Niet elke klant is daarom een match en dat is volledig oké. Ontdek of jij en ik dat wel zijn en boek een vrijblijvende kennismaking.

 

“If you think good design is expensive, you should look at the cost of bad design”

— Ralf Speth